2012. február 15., szerda

Beszkennelt képecskék :)

Ha már munkahely, és van ipari szkenner, ami viszi pont még az a3-at :D akkor már úgy gondoltam kihasználom ezt, és pár nagyobb rajzom, amiről nem sikerült jó minőséget biztosítani gépre beszkennelek.
Így is tettem a következő pár képecskével :)
(bár meg kell jegyeznem, hogy erősen le kellett vennem a minőségüket még így is, hogy blogra feltölthetőek legyenek...(300dpi, stb. miatt :) )

enjoy ;)

Oláh Viki facebookos képeiből :)

"Ms Rebecca Goldvein" steampunkos szüleménykém :)

Grónás Enikő képéről

Igaz, most nézem így nagyban kitéve a lapozó résznél eléggé "szemetesek" :/ na mind1 ez van :D próbáltam megoldani, nem sikerült :P


W.I.P.
És megosztanék, egy erősen WIP képet is! .... nem, nem, mielőtt valakiben felmerül a kósza ötlet nem a very important person, azaz nagyon fontos személyről van szó :D hanem work in progress, azaz folyamatban lévő rajzról.
Alapjában véve majd a rövid tipo mellette fogja hordozni az üzenetet, és a téma erősen a tetoválásra fog hajazni... alapjában azért szkenneltem be, mert hagyományos úton akarok keverni 3 féle eszközt a kép elkészítéséhez és ha elrontanám ne adj isten !!!! akkor még mindig itt van nekem digitálisan a drága ;) tuti ami tuti, felkészültem minden várhatóra.





Holnap BKF-ArtKickOff  második rész következik :) nyugodalmas jó éccakát mindenkinek, aki még nem ment volna el aludni!

2 megjegyzés: