2012. február 9., csütörtök

Sulis melók part 3. / mária café

Teszek fel pár dolgot tipográfiából is, mely drága osztálykám egyik legnagyobb megmérettetéseként ment végbe, bár még mindig tűnődöm miért :)
Én élveztem a feladatokat, igaz keményen voltunk bírálva elismerem, de akkor is jónak találtam az órákat is, meg a feladatokat is.

elsőnek egy magazintervet tennék fel, amit halloweeni hangulatban készítettem a megadott szempontok alapján:










és elérkeztünk kedvenc alkotásomhoz :) ,mely a legjobban tetszik nekem eddigi munkáim során.
Készíteni kellett egy typebookot. Mi is az a typebook? Megpróbálom kicsit érthetőbbé tenni....
Ez egy olyan kicsi, mondhatni arculati könyv, melyben saját, vagy más betűcsaládot mutatunk be, több szempontból is, kezdve a betűméretek, betűmetszet, szövegfelhasználás, szövegkép és a betű egyéb egyedi funkciói alapján. A lényeg az, hogy meggyőzzük vele az olvasót, vagy egyes személyeket, hogy megvegyék saját magunk által gyártott betűcsaládunkat saját felhasználásra.

Én egyértelműen egy képregényes betűcsaládot választottam (időhiány miatt nem sikerült sajátot kreálni) melyet illusztrációkkal egészítettem ki.
 












Nos egyenlőre ennyi, még fogok a hét folyamán írni, mert van pár gondolat, amit szeretnék megosztani mindenkivel, aki talán nem tudott eljutni a BKF álltal rendezett Art Kick-Off rendezvényre, ahol bemutatkozott a BKF művészeti kara, valamint sok érdekes téma merült fel, ami mindenképpen hasznos a magunk fajták életének kialakításában.

Holnap a Mária Caféban kerül megrendezésre a Vizsgatemető bulink :) remélem jó lesz, mint mindig!
Aki nem ismerné a helyet, érdemes elnézni ;) nagyon jó a kiszolgálás, és egyedi kellemes érzést kelt a hely.
http://www.facebook.com/pages/Maria-Caf%C3%A9/184744298212145

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése